Sunday, April 22, 2012

1. ගන්න කලින් මම කාපු කට්ට.


1.1. තීරණයක් ගැනීම.

අමාරුම වැඩේ උනේ Phone එකක් ගන්න ඕන කියල තීරණයක් ගන්න එක. මම කලින් පාවිච්චි කළේ Nokia 1200 වර්ගයේ තිරය නොපෙනෙන ජංගම දුරකථනයකි.
යම් ආරවුලක් මත මා එය ඇගේ තියෙන උපරිම වේගයෙන් වරක් පොළවේ ගැසුවෙමි. වැඩේ කියන්නේ ඒ phone එක මාවම කන්න ආපු එකක් ද කොහෙද අරන් කෑලි ටික සෙට් කරාම කිසිම අවුලක් නැතිව වැඩ  කලේය. මට ආපු තරහට කිහිප වරක් පොළවේ ගසාගෙන ගසාගෙන ගියෙමි. ඉන්පසු එලකිරි සේ phone එක අභාවප්ප්‍රාප්ත විය.
අළුත් ජංගම දුරකථනයක් මිලදී ගත යුතු බවට මා තීරණය කළේ ඉන් පසුවය.


1.2. මිලදී ගතයුතු වර්ගය තීරණය කිරීම
මට ගොඩක්ම ලේසි වුනේ මේක. මම තීරණයකට ආව අයෙ මැරෙනතුරා හෙනහුරු Nokia මට එපා කියල. ඒ වගේම China වලටත් මම කලින් ඉදලම අකමැතියි. ඉතින් මට ගන්න ඉතුරු වුනේ වර්ග කීපයයි. Samsung, Sonyericcson,Motorola,LG, HTC වගේ කීපයයි. මුලින් ම අතේ තියෙන ගානට (රු.22000) හරියන්න එම එක් එක් වර්ග වලින් ගුණාත්මක අතින් ඉහලම phone එක ගැන විපරම් කලා. LG Optimus එකක් බලන්න මාතර abans එකට ගියා. වෙලාවට එතන තිබුනෙ නෑ, දවස් දෙකකින් ගෙනත් දෙන්නන් කියල කිව්ව. ඉතින් මම prices තියෙන කොලයක් ඉල්ලන් ආපහු ආව.  ඊට පස්සෙ Samsung Champ 3G එකක් ගන්න මාතර Mobitel එකට ගියා. එතන තිබුනත් මගේ හිතට හරිගියේ නෑ. ඉතින් මම Champ එක පැත්තකින් තියල samsung android Phone එකක් ගැන හිතුව.



1.3. වෙළෙඳ පොළ සමීක්ෂණය හා මිලදී ගැනීම
අන්තර්ජාලයෙන් හෙව්ව, http://www.gsmarena.com මේ සයිට් එක ගොඩක් උපකාර උනා. නමුත් http://www.slmpriceindex.com එකේ තිබුන මිලගනන් බලල ඒකෙ තිබුන තැන් වලින් Telesciense Cellular,453, Galle rd, col-06  කියන ආයතනයෙන් Samsung Galaxy Y එකක් රු.20500 කට මිලදී ගතිමි.
නියම මිළ ගණන් මෙතැනින් බලන්න


1 comments:

bimal said...

pissu hadigena enawadha

About Me